Bor jag bredvid en flygplats...?

nä, jag gör väl inte det. men så kändes det imorse...
gick ner till tvättstugan vid åtta tiden, sen som vanligt gick jag och la mig lite igen hihi... låg och snoozade en stund, tills jag började höra "flygplan" starta utanför.. hahahaha... sen var jag nere i tvättstugan igen och det var där nere dom var, piloterna.. fyfan vilket oväsen :S visste knappt om jag våga gå ner där hahaha... :S livsfarligt ju =P som tur var så såg ingen mig hahaha, kom ju ner i myskläder med håret åt alla håll osv hahaha, nyvaken som jag var.. =P
äntligen fick man i sig lite frukost sen :) mumsigt det...
slog en pling till din bostad nyss :) dom hade ju ringt igår.. :) och det var som jag hoppades, en som ville ha mitt nr som kanske ville ha min lägenhet!!! woohoooo... :) snälla snälla snälla... :D vore så gött om jag kunde bli av med den :D
ska väl sminka mig lite snart och slå mamma en pling och berätta den goda nyheten hihi :)


puss puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0