Börjat packa...

Jopp, nu är man igång..

Känns lite overkligt faktiskt. Tänk, jag har köpt ett hus?! Det är ju helt sinnesjuk egentligen hahaha :) men så är det och jag längtar fortfarande massor! Ska bli så himla kul!!!
Kollade ju på lite tapeter i fredags och kände bara att det kommer bli sååå svårt och välja sen.. Samtidigt skitkul men svårt!
Ska nog ringa mäklaren imorn och se vad han säger om att flytta in tidigare :) sen ringa din bostad och se vad som händer med min lägenhet!? vill ju bli av med den.. bara dom inte bråkar med mig, då blir jag ledsen :( jag kan väl bara få lämna detta varma getingbo =P
Ja ja, två flyttlådor är redo, kommer bli så grymt mycket att flytta sen =/ Kommer få åka massa med gånger fram och tillbaka hahaha :) Hoppas jag får lite hjälp från släkt och vänner iaf! Annars ¤%%#¤"¤"&%%¤#¤"W%¤#¤!!!!!!

Ska kanske packa nån låda till innan sängen!!


Puss puss på er..!

(Är ledsen älskling men FB har gjort mig till flata! Så vet inte hur vår framtid ser ut ihop! hahaha!! Love you!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0