Då var denna dagen snart slut...

söndagar har alltid en tendens att gå fort :S
blev en ordentlig städning förut, pallade inte att gå runt i skiten, uuuusch... mådde fan dåligt... men känns så underbart när det är klart :D svabbade golven och grejer så gööööött :D lär ju bli skitigt snart igen men... gick å tänkte på hur tråååkigt det kommer bli att flyttstäda hahaha... fyfan... usch usch usch... men ska bli såå skönt att man ska få komma härifrån, vill till mitt huuus, till mitt lilla söta huuus :D hihi... saknade det så himla mycket nu när vi satt hos kusinen och sola och fika och bara myste :D underbart!!!

nu tittar jag på sanningens ögonblick... sikket program.. kan inte förstå hur folk sätter sig där.. när man vet att man har nåt att dölja... med dom sjuka frågor dom ställer så skulle jag aldrig sätta mig där hahaha.. dom kan ju sätta dit vem som helst... =P

nu känner jag att jag börjar tappa tråden, så slutar här och kanske återkommer senare :) hihi..


puss puss.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0