Damm

nu har jag äntligen dammat på hyllorna under handfatet. satan va damm det samlas under där, är väl inte konstigt heller iofs, med tanke på alla handdukar och hår som faller av när man duschat och fan o hans moster :)
men nu är det dammat och imorn åker dammsugaren fram, då jag fixat med all tvätt så den inte dammar ner så är lägenheten ren och fin till helgen :D så skönt :)

ska väl släppa mig bort till jobbet snart. kommer kännas konstigt sen när man inte kan gå till jobbet =/ lite surt med egentligen, det är ju den enda "motionen" jag ger mig själv hahaha :D får nog blir skärpning på det.. ska kolla på ett par inlines som man kanske kan åka lite på :) hmm.. om man orkar ;) hehe..

nu ringde syrran..


puss puss.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0