Det känns att det är vår...

... för det luktar koskit
åkte till skara efter att jag gått en snabbis på marknaden här i götene, o så kommer det vindar med skiiitlukt, sååå vidrigt.. fyfan!!! går ju inte å åka med fönstret öppet eller nåt... men men, det är bara och njuta av solen. det gjorde iaf jag och tereze när vi satt ute och käka på rocco :) så underbart gott var det :) sen tog vi en promenix bort till louise :) hennes lägenhet har verkligen fått sig makeover :D riktigt fint har det blivit :D och det gör ju att jag blir ännu mer sugen på mitt huuus :D vill dit och grejsa :D funderar på om jag skulle ringa han som har det nu och kolla om jag kan komma dit och grejsa redan i slutet av maj :D får nog ringa mäklaren först dock och kolla hur man gör då, med banken och allt =P

längtar massor iaf :)

även denna dagen har varit katastrof =P har en riktigt dålig vecka asså, men nu är det fredag imorn och då ska jag till min älskling, då ska vi nog hoppas på att allt går över hihi :)

nu sitter jag och kikar på Hjälp, jag är med i en japansk tv-show eller vad det heter... haha, lite för hysteriskt för min smak =/ men nu är det äntligen slut :D och nu blir det grannfejden!! woohooo :D det är fina grejer... :)


puss puss... hörs nog efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0