En dag då allt går fel...

hatar dagar som denna...
denna dagen har varit hemsk, rakt igenom... började med att jag var sur och trött imorse... sen utbildning på jobbet, kaos allt på jobbet känns det som.. sen massa jävla gnäll från idioter som inte kan lyfta ett finger själv... blir så förbannad... sluta lipa och gör det själv!!!! sen skulle jag självklart slååå mig det sista på maskinen..
gick jag till netto efter jobbet.. sen ringde jag mamma för och be om mat hihii :) åkte till henne för lite dillköööött :D mums vad gott :D då blev livet lite enklare :)
åkte hem för en dusch, då blev livet ännu lite enklare :) så nu myser jag bara :) fyfan va gött.. kan inte sluta bättre än att ligga på soffan, äta morötter med dilldip och dricka cola :D mums!!!!

hörs senare kanske :D hihi...


puss puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0