Fredag...

idag var det äntligen fredag... bättre i näsan med.. :)
var hos mamma på frukost.. sen drog vi till mormor, moster malin hade kommit från Dalarna :) alltid lika kul och träffas :) visade mitt lilla hus och så :) hihi.. sen var jag hos josse o hälsa på med lite :) tog en promenix med vovven... :) skönt o komma ut lite.. inte orkat vara ute i solen :S bara nyser hela tiden =P hehehe... sen drog jag o handla lite gött till mig och snutten :) så lagade mat till han :) lax med potatis och gräddfilssås med massa goda saker :D mums mums.. var inte så hungrig dock :S hmm...
sen koppla vi in louise wii :) hihi...tog ett jäääävla tag innan vi fick igång det eftersom batterierna va slut i ena dosan :P hitta inte mina batterier heller hihi.. inget man använder varje dag.. fick spelat lite mario kart iaf :D det var kuuul som fan :D hehehe... men nu va visst snutten trött, måste ju vart himla jobbigt och bli väckt vid 12 hahahaha... mobbas mobbas ;) hihi...

nu får man väl göra nåt annat då.. hmm... pimp my ride ^o) kuuul, not....


puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0