Fri...!

Nu är man fri, fri från jobb, tre hela dagar :)

Underbart är det att sitta här och veta att mina kollegor inte slutat än, mohaha :) nej då.. jag började ju lite tidigare idag så, vilket betyder att jag får sluta lite tidigare.. så lite extra långhelg blir det :) så skönt så..
imorn är det dags för shopping, så är nog bäst att jag lägger mig, för min mobilen kommer nog ringa strax innan nio =/ min snutt ska ringa och väcka mig, OM han kommer ihåg hihi.. eftersom jag är riktigt kass på att komma ihåg sånt så kan jag ju inte bli arg om han glömmer EN gång hihi :) men bara en ;)

inte hänt nåt spännande annars så.. har det det för er?? so tell me :) hihi..


puss och godnatt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0