Frukost med Oprah...

Sitter här framför tvn och äter frukost, det är Oprah på 3an.
Det handlar om överviktiga tonåringar, tycker så himla synd om dom. Det gör mig irriterad när folk säger "elaka" saker om överviktiga. Vafan, i den värld vi lever i nu så är det fan inte så lätt att passa in. Det är som dom säger, maten sviker dom inte, dom blir lyckliga under tiden dom äter, så är det ju =/ visst sen kommer ångesten efteråt, men klart man inte alltid tänker på det som ska ske efteråt. Jag hade inte suttit här med ett par extra kilo om jag hade suttit och tänkt på vad jag ska göra och vad som kommer hända om jag gör det.. man måste faktiskt leva lite också. Tycker iaf synd om dom, och jag hoppas att dom en dag lyckas få den hjälp dom behöver, man kan inte som 15 åring, kanske inte ens som vuxen, klara av att göra sig av med sin övervikt, det är en jävla kamp!

ja ja, nu ska jag inte skriva mer om det.. vet att alla har väldigt olika åsikter om detta. jag hoppas bara dom lyckas ta sig ur den onda cirkeln...

nu ska jag nog ta en dusch och ev. ta en promenad ;) hihi.. är ju underbart väder ute... synd bara min kropp blir så stressad på em veckorna :S sketjobbigt...


puss puss på er... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0