Gnällig eller realist ?

trött jag blir på grannarna asså =/ men vet inte om jag är för känslig kanske..
här om morgonen när jag vakna kl halv fem, eftersom jag snart skulle gå upp för att jobba, hörde jag massa ljud från en av lägenheterna. palla sånt på morgonen.. och nu idag igen så har dom nog en fågel med som sitter och skriker :O ärligt!!! så har dom katt med, är nog inte så konstigt fågeln skriker då, om det nu är en fågel. skiter i vilket, ska härifrån snart så..
har mailat ett par nu och kollar om dom vill ha lägenheten :D vore kuligt om dom hörde av sig iaf :D
lagt ut lägenheten på blocket med, men den har inte kommit in än :S fattar noll.. men men :D


puss puss.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0