God Morgon...

Var uppe halv nio idag..
visst tar jag mig =P hade väl iofs inte gjort det om det inte hade varit för att jag ska hinna tvätta lite.. =/ urk.. men nu har jag lagt i första tvätten, käkat lite frulle och är snart redo för städning..
sitter och tittar på nyhetsmorgon, vet ni vem som dyker upp och gästsjunger då?? Promoe det är ju underbart :) hihi..

ringde ingen alls igår :( så tråkigt, så nu har ju vinden vänt igen =/ vafan, det som verkade gå så bra.. men får väl hoppas jag hör något snart igen.. om inte annat kan ju DinBostad berätta för mig om dom nu har gett min lägenhet till någon !!

lönelappen kom ju igår och var ju ingen större succé, sen på jobbet var det flera som inte hade fått rätt lön! vilket jag inte heller har fått, woohoo.. det betyder liiite mer pengar till mig... dom hade inte gett något avsökarpeng, just det, så är det, jag är avsökare... hahaha.. hallå, ärligt.. jag, avsökare.. urk.. vet inte om det är värt 250 spänn men men =P dom vill ju ta bort den pengen för oss och då fan är dom värt det, hur fan har man kommit på en sån sak? dom kan ju inte ta bort några pengar från dom som får ta ett jäkligt stort ansvar om det nu skulle hända nåt.. dom kan ju inte ta förgivet att det inte gör det.. sen ska inte vi agera hjältar heller, men ett visst ansvar får man ju ta.. skäprning!!

får väl ta tag i mitt liv nu och inte sitta här och bli upprörd hahaha :)


puss puss... (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0