Husägarinnan!

vet att det är 1 april, bla bla.. men jag har just skrivit på papprena på huset :)
så nu mår min näsa skit, har sååå ont.. vilket går upp i huvudet, så nu ska jag ligga på soffan och vila och snyta mig.. blir nog tyvärr inget jobb imorn, men går nog på fredag, måste få komma hemifrån lite innan helgen hihi :)
händer så himla mkt nu, så mkt som jag inte kan hantera känner jag hihi =P
min söta lilla mamma bjöd mig på middag idag med :D va nice det eftersom man inte har ätit ordentligt på några dagar, så fick "blodig" biff med bakad potatis och vitlökssmör!!! mums mums.. + efterrätt :D chokladpudding med grädde och strössel, kan det bli bättre ??

nu ska jag sätta på myskläder och mysa i soffan...


puss puss... snart helg mina vänner.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0