Kommer endast på bio?

troligt?
varför säger Disney alltid så om sina filmer?
alla vet väl att dom kommer på dvd, blueray, vhs osv sen ändå.?!? tycker det är så otroligt löjligt. kan ju inte finnas någon som går på det längre (?)

ja ja.. :) kom och tänka på det bara när jag kolla på reklamen.

Idag annars har jag jobbat, på alla möjliga linjer =P
först på en som inte fungera, sen på en där det gick som fan, sen på de näst trökigaste stället på bygget!
Möte mellan 15-15.30, härligt med liiiite övertid iaf hihi :) några extra kronor :) alltid nåt..
när jag kom hem så laga jag mat :) är så oootroligt dålig på köttfärssås asså =/ ni kanske har hört om hon på Morgonpasset i P3, Martina?! dom säger hon är kass, hmm, lite kass är hon väl med om man tycker att köttfärs och ketchup är en köttfärssås men, jag är nästan lika kass. är så tråkigt, är ju så gott med sån mat men jag kan verkligen inte. har gjort det två ggr under tiden här i lägenhet och blivit lika kasst båda gångerna. ger upp nu, ingen mer köttfärssås, får bli mammas här efter :)
sen blev det en härligt dusch :) annars har det inte hänt så mkt :) blev efterrätt idag med :) måste ju ha det när maten blev så dålig hihi! :) chokladpudding och vispgrädde!!! mums...

mamma kom med lite fler flyttlådor nu!!! :D wohoo... måste packa packa.. oj så skoj...!!
sket i att ringa runt idag, orkar inte.. tycker det är så tråkigt =/ så får väl se vad jag gör, kanske ringer imorn eller torsdag..


puss puss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0