Lite tid över...

Nu så ska jag skriva av mig...

Vi startar väl med fredagen va..?
Fredag: Jag stiger upp i god tid för att dra iväg på shopping! Syrran och kusinen ska med, vilket betyder att någon får stå för frukost, vilket blir syrran :) plockar upp kusinen på väg dit. Solen skiner och klockan är runt tio och då blir det frukost ute! Första frukosten ute detta året :) gött det! Vi åker in till Lidköping för shopping, undebart!! Hittar en ny BH vilket var mitt mål, hittar även ett par ljus jeans på rean inne på Vero Moda :) nice nice.. Rea brukar inte vara min grej annars, hittar aldrig något på rean, men nu så :) 300 kronor :) tycker jag var lagom! Hungriga som vi blir framåt eftermiddagen så åker vi till McD, även denna gången sitter vi ute! På nya möbler! Dom höll precis på att ta bort allt skyddspapper på utemöblerna när vi kom! Kan ju inte bli bättre! Efteråt åkte vi till Colorama för att kika på tapeter! Gud va kuuul, vill verkligen flytta nu så jag kan köpa massa snygga saker! Hade ju hitta en på nätet innan men blir inget med den nu när jag såg den "in real life" usch, inte alls som jag tänkt mig. Så nu får jag tänka om, lite iaf. Sen var det bara att åka hemåt.
När vi kom hem till Lundsbrunn så åkte jag ner till mamma för att göra henne fin inför kvällen. Hon skulle iväg på personalfest, eller vad man ska kalla det, utflykt med jobbet. Eftersom ingen var hemma någonstans sen så tog jag en sväng med bilen i det fina vädret :) Kom bort till det huset som hade brunnit ner för någon veckan sen, ser så himla obehagligt ut =/ Mådde verkligen dåligt, stackars människa som blev av med sitt allt! Fanns ju ingenting kvar, kanske något i utehusen, vad vet jag. Obehagligt iaf. Så åkte därifrån och hem till kusinen istället! Där vi tjöta och grejsa innan vi bestämde oss för att hälsa på grabbarna (Lill-Tobbe, Krille, Jimmy och Anden) på golfbanan. Blev en härlig promenad och mycket skratt på banan, hahaha. Grabbarna Grus, fyfan vilket järngäng! När dom hade "spelat" färdigt så gick vi med dom till Ovagatan, där det var/blev fest! Lite fler människor kom och grillen var i fullgång och självklart var ölen kalla i tunnan dom hade på altanen. Jag och Josse satt där och njöt av sällskapet och drack te och käka chilinötter! Kom iaf slut hem vid ett tiden, var gött det med även om vi hade haft roligt, riktigt roligt!!

Lördag: Sen var det plötsligt lördag då! Eftersom jag inte brukar äta frukost hemma på helgerna så tänkte jag att denna lördagsmorgonen inte skulle bli något undantag! Ringde mamma för att se vad dom höll på med! Hon ville ju givetvis ha min hjälp med lite saker, vilket jag självklart utnyttjade och bad henne om lite hjälp. Hon behövde bensin till gräsklipparen och jag behövde sy upp mina byxor! Bosse behövde ha hjälp med lite bilder från Spanien han skulle visa på jobbet och jag ville ha frukost! Så blev ju jättebra!! När allt var fixat så åkte jag till pizzerian i lbn för att hälsa på grabbarna och kusinen! Satt där och drack lite cola och tjöta med dom! Härligt. Satte oss senare på uteplatsen hos Josse och Krille och njöööt av solen, fick faktiskt lite lite liiiite färg! Var riktigt gött att sitta där och bara leva livet! Hungrig som man blir till slut så när älsklingen kom så åkte jag iväg till mor igen! Där blev det grillfest med halva familjen!! Riktigt mysigt blev det. Kollade lite Robinson, vilket inte var så roligt eftersom min favvo åkte ut först, Billing eller vad han nu hette hahaha :) Sen hade ju min lilla snutt fått veta att det skulle vara lite bilträff i M-stad så vi åkte dit och kika lite, och jäklar vad bilar det var!! Åkte ganska snart igen dock, ville ju inte fastna i nån bilkö senare =/ Blev till att åka hem och lägga sig istället! Skönt det med :)

Söndag: Nu är det söndag och känns bra faktiskt! Känns bra att jag tagit nytta av denna helgen! Riktigt nice! Älsklingen och jag drog hem till mamma förut för lite frukost :) Han hade ju sin bil där med, han kände att det var bättre den stod där än här! Mamma och Bosse höll ju på som vanligt hemma, dom lyckades tom sätta han i arbete! Han fick rensa lite i mammas land som hon nu håller på och sår massa saker i :) Och Bosse höll på med altanen och gjorde rent den. Även där hjälpte snutten till, han slog faktiskt i spikarna som hade börjat sticka upp. Började regna lite med så Andreas kände att det var dags och åka hem, hans lilla ögonsten (bilen) begränsar ju lite hihi. Är lite rädd för regn den bilen! ;) Blev att jag drog mig hemmet med då. Handlade lite och nu sitter jag här. Vet inte hur länge jag skrivit på detta inlägget. Blir inte skoj för er och läsa allt! haha.. Men inte mitt problem.
Ska nog dra hem till mamma sen igen, hon ska ju laga gädda så. Det är så gött att jag bara måste åka dit för att äta. Skönt att bara få vara hemma lite med. Har fyra flyttlådor här med nu, så känner jag mig uttråkad så vet jag ju vad jag kan sysselsätta mig med. Längtar fortfarande massor!!

Kanske skriver sen igen, om jag har något att säga!


Puss puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0