Ny vecka, nya möjligheter...

fysatan, va trött jag var imorse... helt sjukt..
brukar inte va så trött annars första förmiddagsdagen, men denna dagen var seg... fy fy... men man klara sig igenom den =P med möte och allt =P prövningar på jobbet hihi... urk...
när man kom ifrån jobbet så gick jag och handlade och prata med mamma :) hehe.. behövde lite hjälp då jag skulle laga torsk med äggsås.. gick ju sådär, var ju första gången med så vad kan man förvänta sig =P hehe... men gick ju ner så... älsklingen var här och åt med :D sen däcka jag i soffan hihi... stackars snutten =P hehehe... sen blev det bus o tv..
när älsklingen åkte hem så passa jag på att rensa ur garderoben med lakan och handdukar och sånt :) så nu har mamma två papperspåsar med saker :) hehehe.. så får hon göra vad hon känner för med det =P vill fan flytta nu asså :) stör mig att tjejen som skulle tittat på lägenheten inte har hört av sig.. =/ hmm.. ja ja.. får hoppas nån annan hör av sig snart :D

nu får det nog bli sängen innan jag däckar igen.. ska ju palla gå upp 5 imorn igen.. urk...


puss puss på er... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0