...och så kom Polly

Hej igen...
har så himla tråkigt, så då skriver jag lite här =P
sitter och tittar på ...och så kom Polly.. :) rätt kulig faktiskt.. men sett den innan så.. :D
äter lite ostbågar och vindruvor med och dricker cola :D synd bara man inte har nån ölkorv, den saknas faktiskt =P
men funkar ändå som det är :) myspys iaf :) saknar min snutt bara.. helgen gick så himla fort..

ska väl ta och göra nåt värt nu, men vad? hjälp mig... vill så gärna börja packa nu, helst det jag inte vill ha hihi :) funderar på att lägga ut mitt soffbord på blocket eller nåt, vill fan inte ha det alltså.. =/ stort och samlar damm urk.. allt samlar väl damm, men eftersom det är ett glasbord så blir det värre.. inte kul alls.. har hellre små söta sidobord :) och nåt litet fint framför soffan, har ju bara en tvåsits soffa så... ovärt med mitt stora tunga.. =P


puss puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0