Påskafton = Fest...!

Hur ska det gå?!?!
står 6 cider i kylen och väntar på mig :) hihi... nu kanske ni tycker det låter mesigt, men vafan.. var över ett år sen jag var ute sist... jag måste ta det relativt lungt, måste ju överleva söndagen också.. tuuur man är ledig måndag hahaha :) då ska jag visa min lägenhet för en tjej, hon kunde inte i fredags så :)
så till i fredags, långfredagen....
då åkte jag och snutten till mamma och bosse :) för dom skulle elda lite igen :) och jag ville tvätta bilen, så sagt och gjort :) jääävlar vad dom eldade =P halva jonstorp hihi :) men blir nog bra efteråt iaf :D älsklingen fick ju roa sig lite + va ute i det sköna vädret :) jag gick mest bara runt :) tvångskela med kissen lite ibland hihi :) han gillar sånt ;) hihihi... så bjöd dom på grillat med, MUMS... var längesen jag käka sååå gött :) har lust och åka dit idag och äta lite med, men eftersom man ska ut så borde man väl inte vitlök, som det var både i biffarna och självklart i Bosse´s aioli.. fyyyfan va god den vaaar... inget fejk där... ren och egengjord :) MUMS.... dreglar nästan lite nu :) hahaha även om min frukost med mina två mackor med medwurst, ägg och oboy också går ner... :)
sen var snutten tvungen och skynda sig iväg hem, han skulle på 30 års fest :) hihi... det är i den ligan dom spelar han och hans polare hahahaha :D *blink blink*
då passa jag på att dra ner till skara för och hämta spelet Singstar hos Tezz :) så vi kan roa sig lite ikväll på förfesten :) satt och tjöta lite i Skara med tereze och sabina med :D tänkte att jag kunde ju lika gärna umgås lite :) så kan jag dra när syrran och josse kommer hem från dillö, så vi kunde färga våra hååår :) hihi... så vid nio tror jag att jag åkte från skara hahaha :D lite senare än sju, som vi sa från början =P men kul och snacka lite med tezz med :D
väl hemma hos syrran så satt vi och tjöta lite och åt lite godis medan vi väntade på josse :) så kommer hon med sina små barn till slut hihi, lille söte neo och hulli bulli zorro :) hehe... sen var det bara att öppna frisörsalongen hahahah :D fyfan va vi höll på :) klockan blev nog ett när vi var klara... =P hahaha.. var skönt och komma i säng sen vid två :) hehe...

sen sov jag sååå länge som jag kände för :) därför sitter jag här nu och äter frukost :) och lyssnar på musik, lite högt måste det vara med :D så nu ska jag skynda mig lite med :D får bli att packa iordning sen dra till mor :D då blir det hööög musik :D mohahaha :D looove it :) sorry grannarna, men håll i hatten hahaha :D


puss på er och ha en underbar påsk... Glad Påsk!!!! botten upp..


puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0