Påskparty...

Heej och glad påsk... :)

Nu är jag tillbaka framför datorn igen och tänkte skriva lite om min påskafton :)
skrev ju lite om det igår men nu kommer fortsättningen :) självaste festen hihi :)
åkte till Josse vid strax efter fem, då var det bara att öppna första cidern och ta en cigg i solen...! underbaaart.... sen var det dags för sminkning :) så man blev lite mer partystämd och så man inte skrämde gästerna för mycket hihi :) sen bara satt vi ute i solen och hade det skööönt :) solen stekte och musiken kom igång och snacksen hamna på bordet :) precis så som det ska va... sen anlände dom sista gästerna och grillen startades :) så blev det korv med bröd.. sen när alla var lite småglada så kom partytrixen igång, för grabbarnas del iaf :) haha.. till slut blev det förkallt för att sitta ute, så då kröp alla in till soffan och tvn där det var dags för sååång :) haha... singstar såklart :) fyfan va sjöng, fyfan va det lät =/ skrämmande hahaha :) men kul var det, riktigt kul... :) så vid elva tiden så var det dags och åka buss in till skara... lagom kul, man blir ju så fruktanstvärt kissnödig när man dricker, eller jag blir det iaf.. så bussresan var en pina =P hahaha... men väl inne så var det bara och festa loss, tog inte många minuter förrän man var på dansgolvet haha, det hade jag inte trott =P synd bara att det var skitmusik men =P vad kan man begära av skara liksom... =P 
senare på natten så mådde jag och tezz så himla illa, uuurk... då tänkte jag att jag lika gärna kunde ringa snutten så han kunde hämta mig :) hihi.. vilket vi redan hade bestämt innan =P hehe.. tack älskling, du är en ängel...

sen blev det helt plötsligt söndag (påskdagen), vilket har varit bland dom värsta dagarna i mitt liv... fyhelvete!!! har mått så jävla dåligt istort sett hela dagen.. som tur är har jag den bästa killen man kan tänka sig, som var iväg och köpa glass, cola och frukt till mig!!! då piggnade jag till lite, men då var ju klockan fem, sex på eftermiddagen =P hahaha.. så mitt liv har vart riktigt surt idag, just nu kan man ju säga att det var värt det, men det var det INTE för några timmar sen hahaha :D så lätt man glömmer =P så har varit ryggläge hela dagen, men sen kom mamma och bosse hem, så blev det mat för ett tag sen.. sen körde snutten mig till josse så jag kunde hämta mitt smink och bilen... så var den dagen slut =P

blir en natt på jonstorp i natt med, pallar inte köra ända hem... =/ urk.. vore synd om snutten stod på vägen, man vet ju aldrig... får dra hem tidigare imorn och hoppas på att tjejen kommer och tittar på lägenheten :) wohoo... vore kuul...

nu ska jag se vad dom sysslar med där ute i köket.. blir nog soffan snart igen... seg idag...


puss puss på er... (L) Älskar min Andreas!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0