Provsminkning :)

Tjaba igen :)

nu är jag här igen :) anlände nu till mor för några timmar sen :) hihi... det var ju bara i med cdn och maxa volymen ;) haha.. okej, inte riktigt kanske men... :) får väl vara rädd om andras saker... har fixat mig lite mer och även gjort en provsminkning :) hehehe... tog kort och allt, men smart som man är så lyckades jag radera det.. så ingen bild, sorry =P hehe.. ni är nog glada ändå :) hihi...

men en härlig bild jag kan bjuda på är denna :)

17,3 grader ute...!!!!
19,7 inne, hallååååå, det för fan april
och det är soooommar :) haha...

ja ja, underbart är det... men blir så lätt uttråkad när jag sitter i solen dock, förmodligen därför jag är en blekfis ;) haha.. försöker intala alla att jag inte kan bli brun, 4 veckor i Thailand och inget resultat borde vara bevis nog!!!! blev ju bara ordentligt bränd en gång, sen hände inte mer... och anledningen till att jag blev bränd var för att Yves Rocher solskyddsfaktor INTE fungerar.... :) smörjde in mig hela dagen med 30 i solskyddsfaktor, men ändå blev jag bränd, med frossa och hela köret =P så tack för den...!!!

nu ska jag fortsätta mitt för förfestande hihi, sen drar jag till josse för förfest, grillning och sminkning på riktigt :D då ska jag nog lyckas få både mig och andra på kort :)


kyss, livet är underbart :) puss puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0