Reklam är fan farligt...

såg nyss en reklam för kinderägg... vadå suuugen...
det är ju så himla gööött.. men som vanligt så är jag inte hungrig och inte sugen på att laga någon mat heller... blev nudlar till middag idag hahaha =P vad ska man göra liksom, tänkte käkat majskolvar först, men hade inga hahaha =P så kan det gå =P kollar på sthlm arlanda, sikket töntprogram... fan har alla kanaler idetorka eller... man kan fan inte göra tv program av alla yrken, det funkar inte.. självklart kan man, men det roar inte!!! palla lyssna på folk som talar kass engelska om massa småsaker.. skiter väl precis fullständigt i om den där kärringen får betala mer pengar för barnflickan, för att det tar mer tid och ta sig hem eller nåt... PALLA.. jävla offer... =P haha.. ja ja, de skapar ju känslor iaf.. ungefär samma känslor som linda rosings dejtingprogram hahaha... vem fan kommer på sånt..?!?! det sjuka är att jag inte pallar saker som i det senaste programmet nu med henne.. där hon skulle välja mellan dom två sista killarna... :S jag blir så nervööös eller nåt hahaha.. enligt mig valde hon "rätt", om det nu kunde bli rätt, ingen av dom hade hon ju stannat hos iaf.. så spela roll, då kan man ju ändå ta den som är snyggast hahaha...

nää nu ska jag nog hämta en cola och mysa i soffan, tänt ljus och sånt :) hihi.. härligt med lite mys såhär på kvällen...

shiiit, nu fick jag se farväl på tvn... kom och tänka på tezz.. tänk när man ska säga hej då till henne när hon drar till usa i ett år :O kommer ju fan storlipa :( uuusch.. kommer bli så tomt utan henne :( så tråkigt.. men är så glad för henne att hon vågar göra detta, så som hon har tjatat om det hahaha :D go girl :) (L) ska allt hälsa på dig din lilla muttröv :D haha..


puss puss.... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0