Sista påskdagen...

... vilket är lika med sista vilodagen =P

var ju meningen jag skulle visat min lägenhet idag istället, men ingen som dök upp :( så tråkigt.. vill ju bli av med lägenheten, men men :) får hoppas det ringer fler =P
så drog till skövde med tezz istället :) mkt roligare än och sitta här och ha tråkigt...
blev att vi hamna på chilli så jag kunde köpa filten, en sån gosig som min mamma har :) hihi...



åkte även upp till Elins esplanad :) kika lite där.. köpte ett par solbrillor :)

                                     

härligt nu när solen har kommit, då måste man ju va snygg ;) hihi... annars hitta vi inte så mkt :)
åkte in till stan och tittade lite på commerce, där jag hitta mina bästisbyxor :) så köpte ett par såna med :D hihi.. dock ingen bild på dom ;) hihi... efter den shoppingrunda blev vi hungrig, då var det bara och åka till skara för lite kycklingtallrik :) muuums... hahaha :D

nu sitter man här och myser fram dator och tv hihi :)
ska väl bädda ner mig i soffan snart under min gosiga filt :D

ha det bäst... glöm inte gå till jobbet imorn =P ledigheten är över folks..


puss puss.... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0