Slutet på helgen..

Då var det söndag, ännu en gång :) hihi...
älsklingen har precis lämnat mig =P så nu är frågan vad man ska göra hihi :) (?) vill koppla in nintendot men ändå inte, kommer ju sitta där och inte göra nån nytta i så fall, det går ju inte =P så funderar på att rensa ur garderoben på handdukar och sängkläder, så kan mamma få det jag inte vill ha hahaha :) kan ju inte ta med mig allt till huset, hellre att man ta med för lite än för mkt :) då kan man ju köpa på sig det man vill ha där sen :) hihi..

kvällen igår var riktigt mysig :) åkte till josse igen och tittade lite på Robinson, är väl sådär bra :S blir väl bättre när man kommit in lite mer i det.. =P sen var det bara att koppla in nintendot hihi :) tereze kom med, efter en liten sväng på Lundsbrunns gator hahaha, smarto :) sen blev det massa mario kart :) hahaha, så kuligt.. även Lill-Tobbe kom :) trevligt trevligt... som vanligt går ju tiden fort när man har roligt... åkte väl hem vid tolv, halv ett...
sen var det bara bums i säng hihi :) och nu är man här...

nu ska jag slå min mamma en pling och se vad som händer och sker... :)



puss puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0