Snurrigdag...

sen jag kom till jobbet så har jag inte haft koll på mycket... hahaha...
först kommer man dit och vet knappt vart man ska vara eller vad man ska göra.. =/ hmm, sen när man gör det man ska så flyttas man till nästa ställe... så ska det ätas tårta och hållas koll på vart man ska vara efter ätandet hahaha... sen ännu lite mer förvirrad, sen så till slut kom jag på att jag hade en mobiltelefon och lite ledig tid över.. så checkade den, då hade Din Bostad ringt!!!!! faaaan va nyfiken jag blir då... vill veta nu vad dom ville.. men eftersom klockan redan var för mycket så får jag vänta tills imorn... =/ urk...
sen hade vi möte, bla bla bla... sen var det snurra runt i produktion hahaha, sen var det Special K och tårta igen... sen var det jobba på de tråkigaste stället på hela bygget, nästan... sen var det rast igen, dock blev det inget och äta då, blääää.. mår illa än fan =P hahaha.. inte van och äta nu efter jag var sjuk förra veckan heller... sen var det bara att stå ut sista tiden sen fick man äntligen gå hem :) gick i rask takt eftersom jag hade vårjackan på mig :) såg snutbilen med :O känns ju skönt hihi :) och securitas med :) hehe..
sen kom jag på att min mamma jobbade på sitt städjobb idag, vilket hon annars gör måndagar, så ringde henne en pling för och se hur långt hon kommit. orkade tyvärr inte vänta på henne, för lite kvällsmat :( är så trött, + att jag vill komma upp i tid imorn, tror fan jag har tvätt tid hahaha :) orka!!!!
nu är facet borta iaf, eller sminket som gjorde mitt face till ett face :) hahaha.. fasen måste klura ut vad jag ska äta imorn med =/ får nog bli kyckling med wok och ris.. det låter väl bra (?)
nu ska jag sluta skriva och gå och lägga mig, fyyyfan va gött :)


puss och godnatt... (L)


ps. ni kan väl säga till om jag missade och strycka under några sen ds...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0