Städa städa...

så tråkigt och städa...
men måste ju om jag ska kunna bli av med lägenheten hihi :) så imorn kommer hon och kollar... hoppas hoppas *håller tummarna* så nu är det städat iaf, så gott som, tänkte ta en sväng med dammsugaren imorn istället... :) och disken blir nog i natt, är inte så mkt så :) snutten kommer ju då med :D mys mys...
sen har jag gjort massa ärenden, samtidigt som alla andra, faaaan va folk... och sist men inte minst... nu kommer det, dagens utbrott....!!!

förbannade fruntimmershelvete!!! plocka upp dina läppar från knävecken och lär dig köra i rätt riktning!!!! ska köra in vid parkeringarna vid ica, där dom gjorde om för ett tag sen så det har blivit enkelriktat på 3 gator, jag kör in för att komma till parkering, då kommer det en kärring mot mig och ser sketsur ut.. vafan, ser hon inte skyltarna eller... men snäll som man är backade jag, tror du hon ler och tackar för det, NÄÄÄ, fyfan... hade sån lust och bara stanna och vänta på att hon skulle flytta på sig, skulle kört över hennes fula familjebil med min monster polo!!!!!

väl hemma igen så blev det dusch, skönt det.. lite mer städning, sminkning och maaaat, var gött med mat :D hehe...

nu ska jag bara stå ut en dag till på jobbet :) hehe.. urk.. blir segt idag, det känner jag :) som tur är har vi så kul hahaha :D igår skratta vi så alla grät :) haha, tur att vissa bjuder på sig själv och sina manboobs hahahaha :D


puss puss... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0