Storhandlat...

... på apoteket =P
skulle bara åka dit för att köpa Sinova, gött med tabletter istället för äckligt nässpray, vet ju inte om det fungerar men.. =P de var iaf det jag skulle köpa, sen tänkte jag att halstabletter kan ju vara bra med, sen stod de 20% rabatt på Olive hand creme hahaha, nemen oj det behöver jag för mina händer är så sjukt torra!!! speciellt nu när man tvättar händerna hela dagarna, inte så fräscht när man snyter sig hela tiden, urk, måste ju tvätta mig =P sen nagelförstärkare, mkt bra :) hoppas jag iaf... =P så nu blev man 211 kr fattigare.. men men... då äre la så.. :) pratade med Kinnekullehälsan igen nyss, hon trodde nog inte jag skulle jobba imorn,så får la se hur jag känner mig ikväll... känns skönt att dom är förstående iaf, att jag inte sitter hemma för att det är kul för det är det inte... det är verkligen inte kul och sitta här och snyta sig och inte göra nåt... pisstråkigt..
funderar tom på att skaffa facebook :O hallååå, då är man fan desperat hahaha, jag vill inte ha facebook,men jag är sjuk och jag är uttråkad... hahaha.. får se... får hoppas nån dyker in på msn snart som man kan roa sig med :) älsklingen drog ju till jobbet nyss så...


puss så länge... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0