Svennebanan...

Heej...

Nu var helgen över igen mina vänner... men jag är glad ändå. haft en skön och mysig helg med min snutt :)
efter att vi hade shoppat igår så åkte vi uppe på båda bergen i falköping på kvällen :) fin utsikt asså :) synd det var lite kallt bara.. =/ men nice iaf :) sen låg vi bara och myste i soffan. trött som jag alltid är så gick jag och la mig tidigt hihi :) lite mobbat men :D så kan det vara..
åkte ganska tidigt idag med, skulle fixa klart presenterna till kusinen och sen hem och fixa lite :) sen blev det middag hos syrran :) sååå gött med grynkorv :) fin fina grejer :D
var på kalas sen :) mys mys, massa söta barn överallt hihi :)
efter det kom jag äntligen hem, då var det bara bort med sminket och på med myskläderna :D sååå skönt..
har gått runt och tänkt på mitt hus hela dagen, vill så gärna flytta nu, tror jag har lite mysko grannar snett nedanför mig nu med =/ hmm... ja ja, ska bli nice och få eget iaf :D läääängtar sååå...

kom och tänka på att lönespec.en kommer snart :D woohooo, men sen precis efter så kommer man på att hela nästa vecka så kommer det vara räkningar i brevlådan med :S urk... =P

nu kanske ni undrar över min rubrik, nu ska ni få se vad jag menar...



kommer lätt att bli min sommarlåt :) underbar...!
Go Promoe...


puss puss på er... (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0