The Voice..

Sitter och tittar på Vakna med The Voice!
Har egentligen inte tid med det, men nu när Katrin Zytomierska är med så :) haha..
hon är så cool, men ni fick jag en chock! en stor chock! Ärligt, "dejta" Bingo =/ hmm.. men men :)
dom kanske har skoj ihop, eller förmodligen har dom väl det =P haha..

ja ja, det var inte det jag skulle skriva egentligen :) roligare att se det på hennes blogg sen :) hon brukar va duktig på att lägga upp klipp från radio..

igår var det en helvetesdag på jobbet... fyfan va "vi" kämpa, urk!!
på vägen hem så kom det en kisse på vägen, så var ju tvungen och sitta där och kela lite med den :) såå söt och gosig!!! ska lätt ha en katt sen när jag flyttar. gosnoskisse :) hehe.. höll på att ta med mig den hem den kissen jag möte igår :) den var så mysig :D

ja ja, har inte tid och sitta här, börjar ju 12:30 iiiidag.. urk..
så nu ska jag ta en sväng med dammsugaren, sen hoppa in i duschen, vem vet kanske hinner med att ta en sväng till ica innan jobbet, annars får jag ta det på vägen.. men vill inte åka bil till jobbet hihi... :) vill gå dom sista gångerna jag kan det =P


puss puss.. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0