Tisdagsmorgon..

Vad har jag gjort? :)

jag trodde inte alls att min annons jag la ut på blocket igår skulle ge så mycket och snabbt resultat =/ jag tänkte mest att det kunde vara ett sätt att bli av med min lägenhet tidigare.
tog en timme så ringde det =/ hoppas det gick bra för honom :) så han kan ta min lägenhet!
efter jag kom hem från jobbet så hade jag två missade samtal från olika nummer, förmodligen har dom också ringt på annonsen, ringer ju aldrig någon hit annars. smart som jag var la jag ju bara ut hemnummret, var ju lite osmart eftersom jag jobbar eftermiddag. hmm, ja ja :) verkar ju som att jag kan bli av med den tidigare iaf :) så länge inte DinBostad bråkar med mig!
så nu får jag väl sitta och vänta här idag och hoppas någon hör av sig så jag vet hur det går med det hela :) kul kul.. börjar se ljuset :D snart bor jag i mitt hus istället :D

nu ska jag äta upp min frukost.. :)


puss puss.. (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0