2009-08-25

Hejsan hoppsan...

Ska alldeles snart åka iväg till jobbet.
Det bästa med det är att när jag kommer hem från jobbet så har det kommit in massa kosing på mitt konto, woohooo.. Löning!!! Det är det bästa på hela månaden. Underbart! Är så shoppingsuuugen. Jiiiihaaaa..

Tror jag hade något och säga men det försvann.. Hahaha...

Håller på och skriver på en lång lång lista, måste storhandla. BLÄ! Och då måste man göra en lååång lista så man inte missar nåt och allra minst att ta med sig den lappen till affären, hahaha.

Imorn får jag min fönsterfilm, späääännande...


Så fint kommer det bli i mitt sovrum sen! Love Bluebox.se.. Finns massor med fint där.

Dags för jobb... Puss... <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0