3 aug. -09

Hej hej...

Känns helt sjukt att det är augusti redan.. Urk! Hösten är på väg mina vänner. Hihi.

Kissen har fortfarande inte kommit. Just nu har hjärnan satt igång ordentligt. Funderar på om min syster kommer att få ta över kissen, jag vet att hon hade tankarna själv med ett tag. Min "förkylning" vill inte gå över och hostar en hel del vilket jag även gjorde då jag hade min andra kisse i lägenheten och kan tyvärr vara så att jag är allergisk mot min lilla sötnos. Tyvärr! Får se hur det blir, om han nu kommer tillbaka till mig. Hoppas jag får mina foton imorn så jag kan fixa och trixa och sätta upp bilder på han i affärerna. Känns lite hemskt =/ Som grädde på moset så ringde dom från försäkringsbolag och fråga om jag ville försäkra kissen =/ Kunde inte med och säga han var borta, hon hade väl inte något med det och göra heller så. Men får la ta tummen ur imorn och ringa Djurens Vänner... :(

Nu ska jag mysa loss i soffan.


Puss...

 

Kommentarer
Postat av: Tezz

Men lilla kissen då. hoppas han kommer hem igen! inget skojis. =/.

Åh, jag tycker det ska bli mysigt me höst. massa höstkläder å skor. wooho. mys mys. om man bara kunde hitta en pojke att mysa med också.:P

2009-08-04 @ 03:15:53
URL: http://terezeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0