Förvirrad...

Haha...

Skrev ju lilla bilen som rubrik på förra inlägget. Kom på det nu och kom på att jag skrev ingenting om bilen, hahaha. Jag skrev ju bara massa skit. Vet inte varför jag skrev det ens... ?

Pratade iaf med mamma förut och hon hade varit hos min bilmek och pratat idag. Domen på min bil blir nog ändå att växellådan behöver bytas. Blääää. Är ju det eller byta bil, men vill ju inte det. Har ju inte haft min pärla ett år än vafan. Ska ringa meken imorn och se vad han säger, vilka summor det kan röra sig runt. Har ju fan inte råd med det NU =/ fan fan fan. Vill renovera mitt hus, hahaha. Men måste ha min lilla bil så är det bara. Den får väl kosta vad det kosta vill. Right?

Nu ska jag kika runt lite på nätet sen blire sängen. Göööött...


Puss..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0