Går in på...

... dag 3.

Nu så börjar jag bli sjukt orolig. Vart är han??
Usch usch usch.. Min lilla kissemiss.. Var 4 veckor allt jag fick med honom?

Måste iaf ta tag i dagen nu. Syrran med familj kommer om en stund och ska kika på mitt lilla krypin. Ska nog ta med mig mobilsladden och kanske kameran för att ta ut en bild på kissen när vi kommer till mamma senare och sätta upp i affärerna. Någon kanske sett min kisse. Han är ju lite speciell så förstår om folk blir förtjusta i honom.

Iaf. Syrran kommer snart, så får la snygga te mig lite iaf. Sen ska jag nog klippa gräset. Är ju lite sol här nu så får väl passa på innan det blir en riktig äng. Åker senare hem till kusinen för att fira sötingen i efterskoooott! Hihi.. Godingen, längtar verkligen efter den lille plutten. Han kan ju göra vem som helst glad och jag kan behöva det nu. Ikväll blir det grillning hos mor. Mums mums...

Igår kom jag och tänka på nu. Så hade vi en liten mini kräftskiva hos mamma. Vi åt kräfor, paj och vissa åt hamburgare, folk är ju leta känsliga när det kommer till kräftor. Och speciellt dom från kusten som bara vill ha havskräftor. Johans mamma och kille var där + johans lillebror och flickvän. Satt och tjöta och hade det trevligt. Alltid lika mysigt när man är hemma hos mamma.

Nu ska jag göra mig iordning. Dom kommer här om en liten stund så.


Puss på er.. Ha en underbar helg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0