Hooot!

Goo kväll i värmen gott folk...

Nu sitter jag hemma i sängen efter en lång, men rolig dag.

Jag har lekt med Louise idag. Hämtade henne efter jobbet så drog vi till Skövde för lite shopping. Hitta lite smått och gott på Kicks. Köpte dock inget "roligt" smink, bara puder, fransk manikyr-lack set och naglacks remover. Efter en kort sväng på Elin's så åkte vi hem till Skara och köpte lite mums. Hemma hos Louise stod Robert vid spisen, hihi. Kyckling, potatisgratäng och sås, mums mums, var riktkigt gott faktiskt. Linus och hans flickvän kom med på middag. Efteråt fick dom den briljanta ide att de skulle ta ett kvällsdop. Sagt och gjort så åkte vi till Axvall och bada. Louise, Linus och Robert bada iaf. Haha.. När vi komma tillbaka till lägenheten så blev det film som jag och Louise hyrt på ica. Wallander - Kuriren tror jag den hette. Bra var den iaf. Sen var det hem och sova som gällde. Har dock inte somnat än. Sitter här istället. Målar på lite naglack, blev dock inga vita toppar från den manikyren jag köpte, orkar inte det.

Imorgon kommer mamma hit och hjälper mig med lite saker igen. Så skönt när det händer saker. Är verkligen skillnad. Är dålig på före och efter-bilder dock, sorry.
På söndag ville ju mamma självklart ha hjälp då eftersom hon hjälpt mig.. Tråkigt med sånt, men man måste ju. Haha. För samvetets skull.

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorn. Kan ju inte sova bort hela dagen när man kan få hjälp och grejer..

Vi lever Tereze. Vad jag vet iaf. Haha.. Ska hälsa muttan, hmm, nästa gång jag ser henne? Låter inget bra det där. Hahaha... Saknar dig, ganska mycket också. hahah. Mupp!! Ja ja, börjar bli övertrött.

Natti natt.. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0