Hopp..?

Jag vill inte ge upp hoppet om att min kisse. Tror faktiskt att han finns där ute någonstans, vid liv. Så sitter och försöker framkalla lite bilder nu. Men gå så låååångsamt. Har suttit hur länge som helst nu och dom har ännu inte laddat färdigt. Och det är bara Orust bilderna, måste ju ha med en bild på kissen med som jag kan hänga upp. Blir väl till att ringa till Djurens vänner imorn med. Urk!

Ska dra mig iväg till mamma nu och tjöta lite. Kajsa med familj åker ner till pappa och Kicki sen och jag följer nog med. Beror lite på känner jag dock. Har ont och är lite tom i huvudet efter kattens försvinnande. Många som påpekat det.
Mamma ringde och väckte mig klockan 11, hihi. Frågade om hon skulle komma och hjälpa mig med elementen och sådant sen när Kajsa och dom åker, så får se hur jag gör. Om jag följer med ner till pappa eller om jag och mamma åker hit. Hmm...

Nu ska jag dra mig tror jag.. Orkar inte vänta på bilderna mer.
Behöver ju komma hem i tid sen med eftersom det är dags att jobba fm igen.


Puss puss..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0