I'm Back!

Heeeej!!

Har saknat min lilla blogg! Varit borta från nya inlägg i 1½ dag, hahaha.
Skälet till det är att jag inte haft tid att lägga på det. Sorry.

Uppdatering blir det nu!

Direkt efter jobbet i fredags så åkte jag hem och funderade över hur jag skulle lägga upp min dag. Trött och härlig som man är efter en förmiddags-vecka. Ringde runt lite för att kika vem som skulle stå för min föda denna dag, haha. Ingen ställde upp så fick bli Canton. Tog med mig min mat hem till syster. Efter det blev det en kväll där med dator och bus. Hahaha. Såååå fult. Vi sminkade oss inför lördagen, lite tester för och se vad som funkar och INTE funkar! Självklart skulle ju webkameran sättas på då man såg ut som en spöke, hahaha. Men var superkul iaf och snacka och grejsa. Fick ju se det små busbarnen som Tezz tar hand om, hahaha. Små pajasar! Såg härligt ut när barnen hängde i henne, hahaha. Roligt att man kan befinna sig i olika länder och kunna se varann och snacka. Vet inte vad jag hade gjort annars. Tänk om ens vänner drar till ett ställe utan att man kan prata med dom. Usch, skulle jag aldrig palla, inte i ett helt år som hon ska vara iväg iaf. Och inte mer, du får inte vara borta längreeee, vill ha tillbaka dig hit!!! <3

Senare under fredagen så tänkte jag att jag skulle vara vuxen och köra med syrrans helvetesmaskin (Silke Pil, eller hur det stavas) på benen för att slippa stubb.
%#¤%"&&##&#%#¤"¤ FYFAN!!!!
Det gjorde ont enda in i själen på mig!! Syrran som fick göra det på mig skratta så tårarna sprutade!!! Hon låg dubbelvikt och skratta medan jag undra när mitt hjärta skulle stanna. Vem fan kom på detta tortyr-redskap?? PUCKO! Tror inte jag kommer göra om det. Tycker inte det var värt det asså. Vidrigt! Säg inget annat förrän ni testat själva!!!!
Nu börjar man ju verkligen tveka på om man nånsin skulle våga skaffa barn. Adoptera? Hahaa... Varför utsätter man sig för sånt? När man vet hur svinit ont det gör...? Nää, fy fy. Hela jag ryser bara genom att skriva om det. Mår fan lite illa med. Så sjukt ont gör det. Belive me!! Dont do it!!

Nu över till lördagen, glöm fredagens pinor.
Uppe med tuppen, om nu tuppen går upp runt 08:00. Sminkning, frukost, packa bilen med smink, unge och diverse skit, hahaha. Bla bla bla.... Upp till högkullen (Kinnekulle, för dom som inte kan förstå vad jag menar, *host*) drog vi sen. Träffade fotograferna som skulle vara med och fler modeller. Bla bla bla... Åkte till stenbrottet och gjorde första plåtningarna. Jag agerade assistent. Jättekul, NOT. Blev även plåtningar nere vid hamnen i Hällekis. Höll på att skita på mig när jag stod face-to-face med en stor jävla hjortjävel, hahahaha. Synd man inte hade kamera på sig själv då. Bla bla bla... Tillbaka till stenbrottet och mer plåtning.. Vid 17:00 skulle vi dra eftersom Lindis skulle iväg på kräftskiva. Dock fick hon vänta eftersom jag helt plötsligt skulle fotas efter massa tjat. Hahaha. Skaka som en asplöv, haha. Får väl se vad resultatet kan bli. Hahaha... Säger inget så har jag ingenting sagt. Fort som fan ville jag därifrån iaf. Hem till mor för maaat. Grillade entrecot, underbart gott. Blir ju inte annat när Bosse lagar mat. Undra varför? Hihi..
Trött och sleten som jag var efter en sån dag så åkte jag hem och satte mig i soffan. Så nu sitter jag här med halvöppna ögon och skriver av mig. Ska krypa bort till min säng nu och sova. Ska bli såå skönt och sova. Finns inte mycket som slår det när man är trött!!

Hur har eran helg varit??


Pussar... <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0