Inte rädd..

Hallojsan...

Kom och tänka på en sak nu när jag åkte hem idag. För nämligen igår när jag åkte hem från jobbet så ser jag något ligga i en backe och tror då att det är ett överkört djur, eftersom det ligger en del sådant på vägarna. Sätter på helljuset och vips så kände grävlingen som låg på vägen för att röra på sig. Hahaha. Vadå inte rädd om livet...? Inte konstigt det ligger överkörda grävlingar på vägen då. Till alla grävlingar (och andra djur som gärna tar en "tupplur" på gatan, sluta vila mitt på vägen!

Ligger i sängen nu och lyssnar på diskmaskinen, ska nana vilken sekund som helst. Diskade även när jag kom hem, massa kastruller som det blev efter matlagningen idag. Gött och ha det gjort.

Time for some beauty-sleep.


Puss puss...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0