Kräftskiva..

Hejje!

Vad har folket för sig?
Har varit en lång och underbar dag idag. Vet inte vart jag ska börja. Ligger i sängen med så är lite jobbigt och skriva, eftersom ryggen gärna vill värka.
Tar det lite kort så får ni bilder imorn.

Mamma kom på frukost runt tio tiden. Satte ute, skönt skönt. Planerade lite för dagen. Började med att hänga tvätt, haha. Sen gjorde vi lite arbete ute. Gjorde rent plattorna så gott det gick (ska ta dom med högtryckstvätt nästa år + lägga om dom). Grävde upp lite av gräsmattan vid garaget. Satte upp vattenslangen och lite annat småfix.
När vi äntligen kom in, vet man får inte gnälla på värmen bla bla, men var så sjukt varmt. Iaf, väl inne så börja mamma räkna på min lilla garderob vi försöker få ihop, då bestämmer vi oss för att dra iväg till byggvaruhuset och köpa lite mer saker. Abra Kadabra, så hade man sig en garderob till. Hahaha. Ska visa bilder på den imorn. Blev sååå bra. Lite för bra för att vara sant. Fick upp speglarna med och lite annat. Blir så himla bra allting nu! Myspys på riktigt. Hihi.

På kvällen så drog jag på kräftskiva. Är ju bara för gött med kräftor asså. Riktigt mysigt var det. Satt och tjöta med alla trevliga människor.

Nu är jag jättetrött. Skriver mer imorn. Kanske ett litet kort inlägg på morgonen, för sen är jag hos mamma hela dagen och hjälper henne med målning och lite annat kanske.


Natti natt!!


Puss puuuss...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0