Lördagmorgon...

Tjabba!!

Då var man tillbaka igen! Ska försöka lägga upp den där bilden nu.


Det var ungefär vad jag fick ut av min shopping, haha...
Köpte dom på SkoPunkten. Hittar aldrig något där annars och brukar gå in med den attityden, kanske borde gjort det i de andra butikerna med. Hihi.

Idag har jag iaf hunnit med att betala mina räkningar, inte så kuligt alls. Bläää...

Igår kväll efter shopping så åkte jag direkt till mamma med två paket kräftor. Blev en liten mini kräftskiva med mamma, Lindis, Bosse och Tuva, även Tobbe kom efter en stund. Var riktigt gott. Älskar kräftor!!
Senare så åkte jag en snabbis till min lilla kusin och tog en rökpaus, hihi. Alltid lika trevligt. Stod och tjöta lite med henne, Maria och moster.

Blev inte så mkt kväll hem. Skönt det iofs ibland. Gick och la mig runt midnatt och vaknar 1.15 av att mobilen ringer. Aja baja, hahaha. Får se om han minns det idag. Hihi..

Antar att Louise hör av sig om ett tag, ska nog färga hennes hår idag. Annars får vi nog se vad som händer. Tips?


Puss puss... <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0