MusikCafé...

Tja!!

Hur har ni det? Haft en härlig söndag? Min blev spontan kan man säga.
Syrran skulle iväg med pappa och Kicki och kolla på en trädgård en bit utanför Skara. Visst det kan ju vara kul och se tänkte jag. Syrran och Tuva kom hit med lite mat, från mc d vad annars? hahaha. Sen hämtade faster och hennes man upp oss. När vi närmar oss den här trädgården vi skulle kolla på så är det bilar där, i mängder och då var vi ändå fär 10 min innan det startade. Shiiiet. Hade inte en aning om att det var så stor grej. Väl där så står det skyltat mot Musik Café, hmm? What? Jag fattade ingenting. Träffade pappa, Kicki, farmor, farfar och lite fler folk. Kul och träffa släkten lite. Dock när vi kommer fram till det där cafeét som vi då tydligen skulle till så är medelåldern på folket där 80 bast eller nåt, hahahaha!! vad fan har vi gett oss in på?? *pust* Jag trodde ju bara jag skulle åka till en trädgård och kika lite för att få lite inspiration..(?) Nä nä... Så var bara och sätta sig där på uteserveringen. Då börjar "musiken", ja ni kan ju lista ut själva vad det var för typ av musik. Kunde iaf en låt och det var varmkorv boogie!!! HAHA. Ärligt. Ja ja. Dom flesta fikade, drack kaffe och käkade hembakade kakor och bullar. Men eftersom jag nyss hade ätit kunde det kvitta, inte så att jag behöver det! Till slut så gick vi en sväng i trädgården eller en stor park skulle man kunna kalla det. Såååå fint! Blev sugen på att grejsa i min "trädgård", haha..
Senare var det lotterigrejer och skit, tog evigheter. Men men, fick ju komma ut lite iaf. Hahaha.. Skönt det.
Ska lägga upp lite bilder så får ni se lite av de blommor som jag tyckte bäst om.

 
Visst är den fin...

 
Rosa små söta blommor...


Denna var så liten och söt...

 
Riktigt snygg "svart" blomma. Sen en liten stentrappa upp i ännu en del av den stora trädgården.

NU skiter jag i detta. Har hållt på med detta inlägget i två timmar nu! Ärligt!!


Natti natt på er! PUSS...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0