Mysigt..

Hej hej!!

Börjar bli riktigt mysigt här nu när man börjar få ordning. Att det skulle ta sån tid.
Ni ska få lite bilder...


Element uppe, fönsterbrädan uppe med lite smått och gott...


Börjat bygga på den nya garderoben...


Korgar jag köpt på Jysk, så det blir ordning och reda med sopsorteringen...


Sist men inte minst, mina utemöbler! Altanen ser ju finare ut nu med möblerna...
Och så blomman jag fick av Kajsa. Fin fint...

Nu ska jag fortsätta titta på Du är vad du äter! Trevligt och se det programmet igen.
Snart är det helg, ska bli sååå skönt! Blir nog myskväll med Louise imorn. Kräftskiva på lördag hemma hos pappa. Blir trevligt.


Puss så länge...

 


Kommentarer
Postat av: T

Åhh, ser jätte mys ut =). Jag vill me ha ett hus som jag kan göra fint i.

Du får hälsa mutta,...

<3

2009-08-06 @ 22:46:29
URL: http://terezeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0