Myssöndag..

Hej på er!!

Hur har ni det där ute?

Själv har jag det jättemysigt i soffan och ska väl snart gå och lägga mig.

Blev en riktig slappardag idag, är väl så det ska vara på söndagar va?
Åkte hem till syrran tidigare idag och käka kinamat som jag hade med mig från Canton, hihi. Är ju så gott! Sen var vi båda supertrött så la oss på soffan och kika på krabbfiskare, haha. Tills jag somna och hon satte sig i syrummet. Haha!! När jag vaknade till så åkte jag hem till kusinen och satt och tjöta på hennes uteplats med några cigg, hihi. Aja baja. Men va nice det var, snacka av sig lite.
Sen var det bara hem, tända upp massor med ljus, fixa lite snacks och cola sen krypa ner under filten! Underbart. En helt perfekt söndag.

Har så mkt i mitt huvud just nu, dock inget jag tänker skriva om. De får stanna där inne. Bäst så. Blir nog en promenad imorn med syrran, om inte annat så får jag ta en själv, måste fan!! Usch!!!

På tisdag ska jag med Louise till frisören och så ska jag beställa en tid själv. Måste få iordning på håret. Fan värsta tantfrissen eller nåt. hahaha. Kan ju inte göra nåt kul med det. Bara tofs jämt jämt jämt... Usch..

Dags och göra sig klar för sängen.


Puss!! <3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0