Ojsan..

Heeej!!

Har varit riktigt dåligt på att uppdatera mig, inte likt mig. Haha!
Nu jäklar ska ni få höra. Känns som jag har massor och säga men samtidigt ingenting.

Igår började jag tidigare, möte vad annars? Så hann inte med att göra nåt inlägg. Tiden är knapp nu med eftersom jag ska hämta Louise på gymmet om 25 min. Hmm.. Långt kvar jag vet, men tiden går ju så jävla fort när man har roligt eller hur?
Idag har jag dock inte haft det så roligt eftersom jag valde en skitdålig dag att storhandla på. Pensionärsdagen!! Säger inget mer. Gör allt kortfattat nu. Haha...

Tell me vad sugdjup är!? hahhahahaha... Har en inställning på våran maskin på jobbet där sugdjupet var 30 mm.. Hmm... HAHAHA.. skratta så jag grät på jobbet det sista igår! FYFAN... Okej, kass humör, jag är pervers jag vet. Take it or leave it, hahahaha.

Som sagt ska snart iväg till Överby för en shoppingrunda med Louise! JIHA! Kommer bli kuligt kuligt. Känns lite konstigt att inte Tereze är med. Fan! Det har ju alltid varit vi tre. Hmm. Knas.

Ska samla mig och snart åka.

Kyss!!!

Känner mig lycklig fan, vet inte varför. Men både idag och igår så känner jag mig på topp och kommer njuta av det för jag vet att det snart kommer gå ner igen. Kan man inte bara få vara kär i livet för en stund? Jo, jag är det nu. KÄR, i livet!!

PUSS!! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0