Rea!

Hej hopp!

Nu så äntligen sitter man i soffan efter en fullspäckad dag. Först jobbet såklart. När jag kom hem stod min söta lilla mamma i köket och lagade mat, hahaha. Oxfilé med stekt potatis och 4 kantareller, MUMS! Lär ju aldrig hända igen. Riktigt mysigt iaf. Måste skaffa mig någon som är hemma och lagar mat åt mig när jag kommer från jobbet, om jag ens behöver jobba. Han borde ju vara rik. Haha!
När vi hade ätit våran gormetmiddag så drog vi iväg till Jysk där det var rea, den jag hade väntat på. Så nu har jag utemöbler! Grattis till mig! Köpte lite annat med, får väl ta lite bilder på det kanske.
Väl hemma igen så fixade vi med elementen och fönsterbrädorna, dock var mamma tvungen och åka hem till Bossemannen, haha. Hon kommer imorn igen och gör klart det sista. Jippi! Tur man har sin mamma!
Pratat med min grannar idag med, hade tydligen varit skitungar ute inatt och vandaliserat, dock hade jag tur som inte har krukor och annat nära vägen. Blir så irriterad på sånt! Jävla ungjävlar! Så går det när dom har 10 veckor med lov!! Visste inte riktigt om jag skulle våga låta bilen stå ute inatt men tror det. Rörde dom den inte igår så. Men ändå, är ju syrrans bil =/ Men palla backa den ur garaget imorn. Ja ja. Får ta den smällen om det händer nåt.

Mysigt iaf att det börjar likna något här hemma. Sitter och myser i soffan med mina ahlgrens bilar! Hihi..


Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0