Shopping...

Godnatt...

Då var man hemma efter en lång dag. Visst är det konstigt vad vissa dagar är lång och andra korta..? Alla dagar är väl 24 timmar?

Hann ju iaf med storhandlingen där som jag berätta om.
Strax efter var det ju bara att plocka upp Louise och åka till Trollhättan för shopping, jiiiha!!
Blev väl dock inte så mkt shopping kanske, tur var väl det. En riktigt lyckad dag iaf. Tagit en liten bild av en sak jag köpte.

Tänkte lagt upp en bild, men som vanligt ska det jävlas!! Lägger upp bilden imorn istället för nu vill jag sova.. hihi...
 
Skriver mer imorn, orkar inte mer nu eftersom jag blir så trött på datorn när den ska bråka..!!

Puss..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0