Sista augusti...

God Kväll!

Jopp, sista augusti idag. Känns lite konstigt. Men märks klart och tydligt att hösten är här, utan tvekan.

Syrran kom hit efter jobbet idag. Var meningen vi skulle vara ute och gå. Och gick gjorde vi men inte ute, utan på Coop. Hahaha. Blev så, vi var helt säkra på att regnet skulle komma så. Iaf! Jag köpte mig nya sängkläder, tror dom kommer passa super i sängen sen. Måste ju tvättas först bara!! Min kära syster hjälpte mig med fönsterfilmen med. Blev riktigt mysigt! Såg bra ut från utsidan med, med mina rosa och lila lampor på insidan. Hihi... Lägger nog upp lite bilder på lite av det imorn. Hinner inte nu, för jag vill sova! Trött som fan eftersom jag inte kunde sova inatt... Hmm.. Jävla huvud som skulle hålla på och tänka på massa saker!!
"¤¤"#"!¤!"!¤¤!

Natti natt! Puss! <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0