Ska snart lägga mig...

Hejsan hoppsan...

Nu äntligen får jag sätta mig vid datorn en sväng. Ska lägga mig snart men tyckte lilla bloggen var värd ett inlägg.

Åkte till mamma efter jobbet idag för att äta mat. MUMS. Blev grillad rostbiff (som dom hade grillat hel) och sallad till det. Vi tar bort kolhydraterna när vi äter ihop jag och mamma, hihi. Så klart fick ju mamma kunder hem så hon var ute i ateljen medan jag åt, som tur var kom mormor och var fika sugen, haha. Fick man ju lite sällskap iaf. Min mormor är verkligen den bästa! Hahaha.. Skönast i hela världen. Älskar henne verkligen av hela mitt hjärta. Var tvungen och dra iväg ganska tidigt dock eftersom jag skulle träffa upp syrran i den nya butiken hon ska börja jobba i. Kul kul och se det innan dom öppnar. Riktigt fint därinne. Vi drog vidare till SOHO (en liten klädbutik i Skara) där syrran skulle prova ut kläder som hon ska ha på plåtningen på lördag. Grymt kissnödig var jag och så skulle jag sitta där och kolla på när hon prova kläder, KUL!! Skyndade mig hem efter ett tag då hon började bli färdig. När hon kom så drog vi ut i Petersburg för en långpromenad. Härligt! Känner sig så duktig efteråt. Ska försöka komma ut fler dagar nu, utan syrran dock. Får se om jag lyckas motivera mig men känns så bra så. Kan behöva det eftersom jag är på så otroligt dåligt humör =/ Blir nästan rädd för mig själv, hahaha. Vill inte vara irriterad på allt och alla och ingenting.. Hjälp!!
När vi kom hem från rundan så gjorde vi lite soppa och avokado.
Sen var det bara och duscha och nu sitter jag här och ska lägga mig i sängen vilken minut som helst. Hihi...

Hoppas ni också haft en underbar dag!!


Puss...

Ps. Tänker på dig Tereze, hoppas allt blir bra!! Tråkigt att man inte kan finnas där för dig på samma sätt. Ds!

 

Kommentarer
Postat av: T

TACK lilla vän =). Der börjar ordna upp sig nu. allt e så knas men, mamman vill att jag ska stanna kvar nu iaf. haha. så vi får se om det funkar bättre. så det blir inget sverige för min del :P wooho

<3

2009-08-21 @ 04:42:18
URL: http://terezeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0