Sminkafton...

Hej hej...

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag.
Åkte hem till mamma efter att jag var klar här hemma med gräsklippning och sådant. Köpte med mig lite glass hem till mor. Fick lite mat hos henne, lika mumsigt som vanligt. Syrran och Tuva kom förbi också. Blev glass till efterrätt då såklart. Tur jag hade köpt ett sex-pack med TipTop Mini. Sååå goda.
Lite senare åkte jag hem till syrran eftersom jag skulle sminka henne, provsminka henne. Vi började dock med att laga mat, hahaha. Vi bara äter och äter. Sen framåt kvällen så börja vi ta fram sminket, hela köksbordet var fullt. Haha. Jag hade med mig en hel del! Så kuligt, men kände jag behöver köpa en sminkbox så man kan ha ordentlig ordning på allt.
Blev lite olika sminkningar, riktigt kul. Är lite läskigt och sminka på andra dock. Plus att syrran har en del åsikter, hahaha.
Klockan hann ju bli en del innan man kom därifrån och då hamna jag hos kusinen en liten snabbis också. Haha. Satt och tjöta lite med henne, alltid lika trevligt.

Skönt och komma hem var det iaf. Underbart. Nu ligger jag här i min säng och ska snart sova. ZZZzzz....
Får se vad morgondagen bjuder på. Tips?

Natti natt på er... Puss!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0