Städdag...

Go' Kväll...

Har haft en städdag idag. Direkt efter jobbet så åkte jag till återvinningen, duktig som jag är. Efter det så var det bara hem och klippa gräset. Får passa på medan solen skiner. Sen var det bara att stoppa i sig lite föda för att senare orka med och städa. Var inte så mkt och städa egentligen, skakade alla mattor och tog bort allt som stod på golvet (som inte ska stå på golvet) för att kunna dammsuga och sedan svabba. Nu är det rent här iaf. Plockat ur diskmaskinen med och diskat. Härligt och ha det gjort innan helgen.

Imorgon blir det väl att komma hem, ta en promenad. På kvällen drar jag hem till syster för en myskväll, nää det är inte därför jag åker dit. Haha. Ska sova där så jag orkar upp på lördagen då vi ska till Kullen. Urk. Redan ångest. Men blir nog bra.

Nu ska jag kolla klart på Du är vad du äter. My favorite show. Haha...


Puss..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0