Stjärnfall...

Hej era små nattugglor...

Här ligger jag i sängen och ska sova vilken sekund som helst. Har haft min vanliga blogg-rutin, läst mina favvis bloggar.
Och nu uppdaterar jag min egen, helt meningslöst egentligen, men skönt och skriva lite iaf.

Tror jag såg ett stjärnfall när jag åka hem från jobbet förut. Såg ut som när små glödbitar flyger ur brasor om ni förstår hur jag menar. Och eftersom jag var mitt ute på nya E20 så tror jag nog inte det var det, utan ett stjärnfall. Var även en räv ute och sprang på E20, gillar jag inte!!! Kan djur inte fatta att dom ska vara på ena sidan av vildstängslet och bilarna på den andra sidan. Läskigt när man åker i 110 och kommer upp djur på vägen. Fast är nog värre på morgonen då det sitter mängder med äckliga fåglar på hela vägen som inte flyttar på sig förrän man är 2 meter ifrån dom med bilen.

Dags för mig och lägga mig nu, måååste upp i tid imorn eftersom jag vill hinna städa innan jobbet. Hmm.. Lycka till till mig!!


Natti och puss...

 

Kommentarer
Postat av: Tezz

Fåglarna kan du lika gärna köra på. Hatar dom! Så är det mindre sånt när jag kommer hem igen =P

Jag kan ju ringa å väcka dig varje dag när jag går å lägger mig.?! låter ju som en bra ide ;)

2009-08-13 @ 04:14:02
URL: http://terezeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0