Tar dagen som den kommer..

Heeej!

Nu är jag hemma efter en väldigt spontan och härlig dag. Hahaha...
Vakna av att min mobil ringde. -Sover du? hörde jag i andra änden av telefonen. -Ja! svarar jag. -Upp och hoppa, nu får du öppna för nu står VI här utanför. What?? Vem, vad, när, hur, VI? Det var mamma som ringde men vem hade hon med sig? På med kläderna som låg på stolen bredvid sängen. Upp och öppna dörren, där stod mamma och mormor. Hahaha. Why? Sleten och nyvaken som man var så fatta man ju ingenting. Det var så att mamma skulle köra mormor till tågstationen i Skövde och tog då vägen förbi mitt lilla hus. Trevligt när folk gör så.
Efter en liten stund frågade mamma om jag skulle följa med, jo men visst. Bara och hämta väskan och slänga på sig en tröja.
När mormor hade kommit på tåget så åkte jag och mamma till Commerce-huset och kikade lite. Köpte ett par av mina favvobyxor till, i grått denna gången. Loooove them!
Tog även en sväng inne på Indiska där jag hittade lite saker. Köpte krokar och lite smått och gott så nu har jag och mamma gjort en egen liten hatthylla. Kan ju vara bra och ha det färdigt nu när det börjar närma sig höst och vinter. Blev riktigt bra.



Här ser man lite av det iaf. Svårt och få en bra bild eftersom hallen är så liten.
Hyllan ska ju självklart målas också.

Hungrig hann man ju bli med efter lite shopping och ingen frukost. Så på väg hem så beställde jag och mamma varsin Pekingsoppa från Canton. MUMS!! Så otroligt god. Underbar lunch.

Nu ligger jag i soffan och myser lite framför datorn. Kikar på Tv4 Fakta, riktigt intressant. Läskigt men intressant.

Hoppas ni har en härlig lördag! Puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0